Veelgestelde vragen
De antwoorden die je nodig hebt
Als onderdeel van onze voortdurende toewijding aan uitstekende klantenservice, hebben we een lijst samengesteld met veelgestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Als je op zoek bent naar aanvullende informatie, neem dan vandaag nog contact op.
Wat zijn de openingstijden?
Ma: 09:00 - 18:00 uur
Di: 09:00 - 18:00 uur
Woe: 09:00 - 18:00 uur
Do: 09:00 - 18:00 uur
Vrij: 09:00 - 18:00 uur
Zat: 10:30 - 16:30 uur
​
​
De openingstijden kunnen per behandelaar verschillen. Kijk voor de actuele tijden op Salonized via de afsprakenpagina.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Via de afspraken link rechtsboven aan de pagina kunt u gemakkelijk uw afspraak maken.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
In de salon is het mogelijk om contant of met een betaalverzoek te betalen.
Ik heb een klacht/opmerking, wat moet ik doen?
Je klacht of opmerking kun je schriftelijk aan ons bekend maken door te mailen naar info@deluxebeautybar.nl. We zullen dit z.s.m. in behandeling nemen.
Wat is jullie garantiebeleid?
Voor iedere behandeling geldt 1 week garantie.
​
Is er iets niet naar wens dan verzoeken wij je om dit telefonisch aan ons bekend te maken d.m.v. een Whatsapp bericht.
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren/verzetten?
Je afspraak kun je gemakkelijk binnen 24 uur verzetten en of annuleren via de bevestigingsmail die je van Salonized hebt ontvangen tijdens het inplannen van je afspraak.
​
Kan ik een afspraak maken in de avond of in het weekend?
Jazeker, gezellig!
​
- In het weekend en in de avonden geldt een toeslag van €2.50 ( nagels en pedicure )
- In het weekend en in de avonden geldt een toeslag van €5,- ( wimpers/wenkbrauwen )
​